17 May 2011

Sinetron sinetron.


Waduh waduh, sekarang emangnya jaman sinetron yaa? Gimana kita bisa maju dan keren kayak negara lain coba? Nonton sinetron ajaa kamu yaa. Guwe mau bilangan ini yaa, dengarin aku. Yang guwe sekarang ni lagi nonton sinetron Cinta Melody. Kalian nonton juga ya? Wahh samaa dech. Keren kannn? Guwe ngefans banget sama itu cewek yang jadi Melody tuh, yang namanya Chelsea Olivia. Yang cowoknya pula Randy Pangalila. Wahh asik bangett! Melodi itu wajahnya lucu iya nggak? Elangnya sih ganteng lorh.

Tudiaa kemain lagi aku berspeaking indon kan? Haaa biase laa, dah kemaruk cerita Cinta Melody neh haa. Kalau yg belakon tuh cun2 hensem2 memang ramai laa nak tengok kan. Cube kalau pelakon mcm Phua Chu Kang tuh? Hahaha. Ehh tapi ade jugak kut org tengok mamat kerinting bertaik lalat tuh kan? Err. So skrg aku layan je cerita Cinta Melody neh. Sebab aku tengok mcm best je. Harap2 tak melalut2 laa macam berita indon yang lain kan. Sape2 nak tengok kat astro ria pukul 6.30 on weekday yep. Tetibe pulak aku promot cerita neh kan. Aishh,

P/s : Watak anak beranak yang evil tahap saitan itu wajib dalam setiap sinetron yep.

❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011