11 May 2011

Showdown addicted!


Assalamualaikum and very good evening to all my readers ^^

Okay, memandangkan aku dah takde idea nak post harini, so aku rase aku nak create entry pasal showdown lah. Err, ape tuh showdown? Meh meh aku kenalkan kat korang yep. SHOWDOWN is one-of-a-kind reality dance battle crew show the FIRST ever in Malaysia to take the competition to the streets! Haa kalau tak paham bahase uganda tuh tanye pacik gugel jelah ek, err. Kepada yang dh paham tuh, terima kasih sangat sebab tak menyusahkan aku untuk terangkan panjang lebar.

Kira senang cerita, rancangan televisyen yang menyiarkan dance battle antara crew-2 dari seluruh malaysia. Last-2 aku explain jugak kan, ggrr. Ganjaran yang akan diterima oleh crew yang menang ialah wang RM50k and trophy Showdown 2011. Procedure showdown senang je. 1st diorg akan buat audition, alah macam nak masuk mentor jugak lah. Then, crew yg terpilih akan dibawa ke pusingan Battle di mana crew-2 akan bertanding sekali lagi utk melayakkan diri ke pusingan Meltdown. Di meltdown, crew-2 akan menunjukkan kebolehkan mereka kepada judges yakni Joe Flizzow and Maple Loo.


Dalam meltdown, 12 crew akan dipilih oleh judges, and diorang akan bertanding dalam Showdown live Top 12. Korang boleh tengok live dekat I-city shah alam nuh kalau rajin. Ak pon tengah tunggu cuti jeh nak pegi sane neh, ggrr. If korang nak ticket pree, baik support HMC Phlow. Sebab manager diorg akan kasi ticket tuh sendiri kat supporter HMC taw! Kalau nak tengok dalam tibi pon boleh sangat, live jugak. So jangan menangis eh. Jum usha kat bawah neh jum!

Ini map untuk pegi live show okay!


One more thing guys, support crew HMC Phlow okay! Vote SD10 HMC to 33399! Vote sampai muntah tau! HEHE. Aku kenal HMC sejak tahun 2009 dulu, sebelum showdown wujud lagi. Sebab ade member aku sorang neh kenalkan aku pasal diorang, then tak lama tuh diorg join showdown. Memang aku support sangat even dlm crew tuh takde abang aku pon! HAHA but nevermind laa kan. Asalkan aku minat diorg and keep phlowing with them, dah kira bagus. Punye laa taksub dengan HMC sampai aku survey semuanya pasal event-2 dorg, family, aweks-2 and kengkawan diorg.

Korang tolong HMC dapatkan benda neh okay!


Oooppss satu lagi!

Untuk tontonan readers-2 yang aku sayang, me with HMC PHLOW~ Hikhik.


P/s : Next year aku nak tengok member aku HMC Junior bertanding pulak! Go go Funky Fresh Family!

❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011