10 August 2011

Kad raya.

Assalamualaikum.


Seminggu sebelum raya, aku cadang nak post kad raya kat member-2 aku kat alam maya neh laa. Tetiba pulak rasa semangat nak buat camtu kan, hikhik. At least aku nak kasi diorang tahu yang aku sayang diorang and appreciate diorang sebab sudi jadi kawan aku kan. Ehh bukan senang nak rapat dengan budak panas baran, sombong, kurang ajar macam aku neh. Okay stop, kau dah jujur sangat tuu pika.

Aku lebih gemar membeli kad-2 raya yang comel lepastu kartun-2 pon best jugak. Animasi dia best, ade dialog-2 yang memang tepat padat dan mutakhir sangat dengan pemikiran orang zaman sekarang. Contohnye macam neh.



Sekarang dah advance sikit, siap ade benda gayut-2 laa dalam kad tuh. Ade kesan lubang laa konon duet raya cicir and macam-2 lah, best bila dapat kad camtu kan. Mengekek jugak laa bile bace. Dengan tulisan cakau buaya, merepek macam-2. Tapi itulah yang seronok bila dapat kad raya kan. Ehh bukan senang tau orang nak kasi kad raya kat kita. Kira habis ikhlas laa tuh. Bila lagi kan, setahun sekali.

Tapi tapi tapi, kad stok untuk gantung kat rumah mestilah yang skema-2 sikit, nampak keislaman teserlah kan, hikhik. Siap gambar bulan laa masjid laa, gayut-2 je kat ruang tamu. Memberi effect kat situ. Macam tahun lepas, aku & abang aku siap pakai doubleside tape lagi gam dekat dinding, nahh kau punya takleh blah. Wakaka. Neh contoh kad raya skema, standard orang-2 beriman punya.



P/s : InsyaAllah aku cuba rajenkan diri untuk mengepos kepada anda, anda dan anda okay. HAHA

❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011