25 April 2011

Marah gilos neh =/

Assalamualaikummmmmm~

Fuhh salam tetap kene maintain walaupon tengah membuak-2. Kenapa marah sangat neh cik pika oi? Haaa. Ekceli helmet guwa kene tapau untuk kali kedua *okay korang dah boleh gelak sebenarnya :)Yang pelik, helmet murah ms kaler putih tuh pon nak tapau? Aje memancor kemiskinan deme tuh. 1st dulu pon helmet tuh jugak kene songlap. Ade je hantu helmet kat sekolah neh, berpuaka rupanya. Feberet dorang helmet ms lah. Member aku pon ade je yang hilang helmet type tuh, tapi kaler hitam. Asal ade klas tambahan helmet guwa mesti lebur. Waktu keramat kot?

Kalau time 1st hilang guwa tak heran laa, sebab guwa just sangkut kt mirror jeh. Memang saje nak sedekah laa kat budak-2 saitan tuh kan -,- 2nd time neh yang guwa naik hairan. Tali helmet guwa digunting. Pakgat tuh makan gaji buta ke atau dia tengah kerja tapi tidur? Aku tengok dia suka dok round-2 bangunan sekolah, tapi kalau ye pon jaga laa tempat parking moto tuh. Nanti aku letak periuk api baru tahu. Depan dia je kot! Pakgat tuh mmg langsat, clache, kueh tat sume ade! Haa marah neh marah!

Bila aku cakap ngn dia yang helmet hilang lagi, dia cakap "Mane laa saya tahu!" Eeee macam taik unte sangat kan jawapan dia? Time tuh jugak hati aku tergerak dan berkata-2 "Ape kate ko pegi hamek helmet sapa-2 then hentak muka dia?" Aku tidak mengendahkan kata-2 hatiku. Kang pecah pulak kepala orang tua tuh. Ciss panas hati betul aku dengan dia, muka dahlah muka orang putus haid. Yang patot dipersalahkan sekarang, pencuri lahabau tuh ke atau pakgat clache? Jangan salahkan aku dah ler, aku mangsa kejadian okay -,-

Kalau sebelum neh guwa diam je helmet kene tapau, esok jugak wa nak repot kat boipren guwa yakni pengetua sekolah. Even korang akan cakap "Alaaa helmet je kak, janganlah gelabah sangat. Beli laa baru ape susah" Aaaaa korang tak kene memang laa pandai berkata-2. Aku neh dahlah budak sekolah, helmet tadi hilang tu beli pakai duet guwa tawu. Kali neh mane wa nak cekau RM50 tuh? Kalau anak PM sepuluh kali hilang pon guwa tak kisah. Cube korang hulur duet, baru guwa redha dengan pemergian helmet tuh. Okay? Ggrr

Untuk pakgat satu, untuk pencurik satu. Nahh kau dabel!


P/s : Esok guwa nak curik helmet pakgat tuh nak tengok dia cakap apa pulak.

❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011