24 April 2011

Golongan yang sucks di FB.

Hello and selamat sejahtera kawan kawan :)


Aaaa ekceli tengah panas membara neh, malam-2 yg sepatutnya aku membuta dengan hati yg tenang + aman tenteram, tidak seperti kebiasaannya pada malam ini *cewahh ayat kemain lagi kan. Bukan ape, aku takpaham lah lelaki zaman sekarang neh. Sakit hati jaa, lagi-2 time online pesbuk. Haa tuh belum masuk part available kan chat/IM tuh. Nahas lah siape yg pegi kasik hijau IM tuh, HAHA. Mane taknye, macam-2 kes yang aku jumpa. Bukan jumpa laa ekceli, jadi kat aku senang cerita. Contohnye kat bawah neh :


Aku paling BENCI orang Islam kasik salam mcm atas neh. Kapir ke?



Neh lagi satu, kalau boleh sume pompan yg tengah on9 dia nak kacau


Paling menyirap, golongan hensem. Dorang ingt dengan muka hensem tuh bajet laa sume pompan nak tergoda dengan kau? Ahh boleh belah lah weh! Sekarang perempuan tak tengok paras rupa dah, yang penting hati! *sorry ayat sangat NERD". Ehh tanak caye cakap aku? Pegi laa mam. Kalau lelaki iyela, pentingkan paras rupa. Err okay sambung. Yang aku kelakar sangat, bila malam-2 dapat IM "Haii tak tido lagi ke?" Apeke bongok sangat memang lah aku tak tido sbb tu aku online! Herrr! Satu lg penyakit. Dah terang-2 kat pro5 dia IN RELATIONSHIP, sempat lagi bersayang-2 dengan aku. Kejadah apa? Elok-2 mood aku tengah cun memancor-2 terus bertukar kepada mood untuk memaki.

Kalau yang ikhlas nak kawan tuh, aku layankan je. Yelah, kang cakap sombong. Kalau dh melalut tuh aku terus unfrien je. Kadang-2 aku biarkan je dorg terkontang kanting sendiri. Pastu ?? ?? kat IM. Tapi bila aku sombong, kena maki hamun bagai. Bodoh bangau ke hape aku tatau laa. Dah lah nak berkenalan dgn org, pastu kalau org tak layan, perkataan wajib keluar ialah FUCK. Hek eleh, aku dh ramai kawan laa buatpe nak kawan dgn kau? Perangai mcm lahanat sangat lagi lah aku xberkenan dgn ko. Memang dapat block dari aku aaa. Haa padan muka kau saitannn!

Lepastu kes mintak no telepon. Ingat aku neh kaunter no ekor ke hape nak mintak suke-2 jantung dorg je. Bila aku ckp tak pakai hp, tak caya laa, then kuar ayat bajet sedih bagai. "Takpelah kalau awak tanak kasi, sy paham" - "Alaa tipu je takde hp, tak caye laa". Part yg paling takboleh nk belah "Nombo awak sy dh terbuang laa haritu, sorry. Bagi no awak skali lg boleh tak". Mase bile tah aku kasi nombor kat dia? HAHA lawak lawak. Kes lain, DP nak gambar mengarut-2. Ape laa salahnya letak muka sendiri? Tapi tuh okay lagi. Kalau copycat pulak? Takde muka kot sbb tuh amek gambar org. HAHA

Soalan-2 bangang sering dikemukakan oleh golongan ini. Contohnya tengah buat apa, dh makan ke belum, nama ape *dungu sangat agaknye tak reti nak bace kt info* and dh ade pakwe ke belum. Pehh superb annoyin ques doh! Kadang-2 aku rasa info aku tuh mcm INVISIBLE sangat. Tak masuk kes yang melucah kat IM. Lepastu ajak wc. Ini lagi chilace, nak lepaskan nafsu. Korang paham-2 lah kalau kaki lucah mcm tu ajak wc nak buat ape kan. Sebab ade sorg ppuan neh penah cerita kat aku dia penah kena mcm tu *baru kenal haritu*. So jangan just accept je bila lelaki ajak wc okay! BEWARE girls!



P/s : Kalau tak kenal tak payah layan, senang cerita.

❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011