04 April 2011

Omaigodd -__-



Salam 1 malaysia. HAHA *bajet gila :D

Well guys, as u read by the title above, taun neh wa mmg bizi gilaa. Biase lah kan, dah form 5 neh banyak laa pulak bendalah yang kene buat. Itu lahh ini lahh. Dengan class tambahan nye lagi, kokurikulum lagi. Pheww! Penat penat. Tp tulah, sekarang tak rasa lagi pekdah2 neh sumer. Tunggu dah habes sekolah baru tahuu *ayat cikgu nak sedapkan hati -__- Hikhik.

Sekarang wa cuba membizikan diri dengan xtvt2 koko kat sekolah. Lepas satu satu wa join. Last last tak sedar dah beriban wa sapu. Pehhh! HAHA. Tulahh padan muka, ss lagik. Kihkih. Every evening, wa akan pegi sekolah. Ade ape? Macam2 ouhh. Disebabkan wa rase mcm tamak sangat je nak kebas banyak2, rase nak tarik diri pulak. Macam poyan sangat kan perangai aku? HAHA. Ye ye aku tahu, lagipon kebenaran tuh sumer. HAHA xD

Contohnye sekarang, aku bizi training chess untuk tournament esok. Tak prepare hape lagik. Ahh lantak lah. Just doakan aku berjaya esok okay! HAHAHA. Pastu aku juin member masuk netball, just simpanan je. Ekceli saje je nak ikot pg sekolah org, malas nak stadi kan. Kehkehkeh. Then aku n the geng masuk perbahasan version melayu. Sepatah haram pon aku tak gheti nak follow menda neh. HAHA.

Aku hanye minat nak juin satu neh je, yakni softball. Atau dalam bahase perancisnye, bola lisut. Alaa mcm korang main ronders dulu dulu tuh haa. Tau kan? Pandai pon anak mak -__- HAHA. Tp ade lah rules2 dia, bkn ikot sedap korang je bantai bola tuh. Setiap petang kene turun utk training. Kurus tak kurus lah aku hari hari macam neh? Tp elok sangat lah tuh. Badan pon dah mule menyemangatkan dirinye pun. Agak kerisauan di sini yep. Ahaha.

Okay lahh, perut dah mula jamming neh. So, aku nak mandi mandi n siap siap untuk keluar makan berjemaah. Heeee. Lapo lapo lapo. Nak suroh korang banjer makan, memang tak ahh kan! HAHA. Okay lah, nak gerak dulu. Berpeluh2 mak menaip nokk! Kehkehkeh. So anything, just search me on facebook okay! Wall me or inbox pon boleh! HEHE. Thanks sebab sanggup buang mase korg utk readin peeps ^^

P/s : Pikir masak masak sebelum buat pape. Nanti sendiri nyesal wehh!
❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011