07 April 2011

Carik hadiah punye cerita.



Halloooooooooopppp kawannn! Ahakss xD


Gile semangat kata-2 aku kat atas tuh kan? Aku sendiri pon tak paham kenapa aku mcm neh. HAHA, siyes tak sedar. Btw peeps, esok cikgu aku nak pindah ouh. Penolong kanan pulak tuh. Ekceli beliau dipindahkan atas sebab terlalu LAMA dekat sekolah aku neh. Seorang guru hanye dibenarkan mengajar di sekolah limitnye 10 tahun tak silap aku *kalau silap kau pegi terjun gaung ek xD. Tapi beliau 'lepak' kat sekolah aku sampai 15 tahun! Gile berkurun kan. HAHA. Kering gila beliau ouh. Agaknye pihak atasan TERlepas pandang laa kot. Aku dgr mcm tu lah cikgu-2 cakap. HEHE

Kenape aku sebok-2 nak cerita pasal beliau neh? Lari gila dgn title douh! *kalau lari pegi kejar. HAHA. Kimianye mcm neh. Bile cikgu nak pindah, kalau ikot tradisi turun-temurun, setiap kelas kene belikan beliau hadiah. Tak kisah lah hadiah ape-2 pon kan. So aku n the classmetos plan itu ini nak beli hadiah. Last-2 blur tatau nak beli ape utk beliau. Then minx idea plak kat cikgu sane sini sebab kiteorg terlalu daif bab-2 hadiah neh. Lagi-2 nak kasik kat lelaki kan. Gile leceh nak carik wehh! Berbulu kepale otak aku nak pk pasal hadiah je. Fuhh~

So petang td, aku meronggeng dgn mmber2 nak pg carik hadiah. Padahal tak pk lagi nak beli ape. HAHA. Tengah sedap-2 pecut, tetiba hujan pulak kat tengah jalan. Dah lah naik scoot, memang tak ahh kan! Macam2 hal jadi. HAHA. Odw nak potong bas, pasir masuk kt mata & mulot sebab bas tuh memang saje tanak kasi aku potong! Shibaii~ Bila aku potong belah kiri, dia hon-2 aku. Ape die ingt hon bas berbisik dengan nada yang sungguh perlahan ke? Shibai sekali lagi utk pakcik bas itu. Tapi aku buat dang saje. HAHA. Bile pecut kat belah kiri, tak nampak pulak ade penghadang jalan yg kaler merah tuh kat tepi. Ade org tgh gali lubang kt depan, besar gila. Nasib baik aku tak rempuh. Demn,

Time2 hujan tuh laa traffic light nak kaler merah sangat kan. Die ingt die lawa bile kaler mcmtu. Aku lg suke hijau okayy! Gggrr. Memang saje nak kasik aku basah. Parking tah mane-2 sebab hujan lebat sangat. HAHA. Dah basah tuh, masuk bank memang lenjun ahh kan. Buat malu jeh masuk kuyup-2. Pehh! Macam artis pulak bile masuk org pandang-2 neh. Glemer mak nokk! HAHA. Pastu menggigil pulak kat dlm tuh kan. Kalau aku tahu hujan tadi, dah lame aku ready raincot. Penat tacap muke lawo-2 sejam due, cayor mekap mak! Auchhh~

Lepastu lapo, pegi kedai kek. Beli 2slice, satu blueberry satu tiramisu and kiteorg share-2. Sharing is caring righttt? HAHA. Time tuh aku tengah kopak okayy -,- Lalala~ Tapi kiteorg tak sempat nak mkn kat situ sbb nak cepat, so bungkus jelah. HEHE. Dah beli hadiah, nak carik pembalut pulak. Banyak cekadak metui. So singgah ler 1 kedai neh. Dah blah, tertinggal pulak kek-2 tuh kt sane. Tapi nasib baik lah tak lesap. HAHA. Nak balik, sekali lagi hujan lebat. Padahal mase kt dalam kedai tk hujan pon. Dan aku start enjin, dan tu dia nak lebat kan. Sabor jelahh husinn~ Dah sampai rumah, pening-2 nak demam. Serik nak redah hujan lagik!

P/s : Goshh babe! Penat gilaa neh >.<
❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011