17 April 2011

Kehidupan stalker menjadi ejen sulit cik musuh.





Mungkin neh antara alasan si stalker menjadi agen tak berbayar


Amacam? Berbulu tak bace title aku neh? Aku rase title neh yang paling panjang dalam banyak-2 entry yang aku penah post. Well, untuk STALKER-2 tersayang kan. HAHA. Ekceli, sangat sadis sebenanye jadi stalker neh. Sebab ape? Dah laa penat-2 online, sanggup mencelah-2 masuk fb n blog aku. Aku dh setting privacy baik punya, yelah malas nak jadi femes lagi. HAHA. Dapat jugak si stalker-2 busuk carik ouh. Punye laa kuat PhD en. Untuk? Cik musuh yang hantar lah. The truth is rasenye cik musuh tak mintak pon? Kalau bayar pon pakai OXYGEN kot. Yelah, cik musuh kan dpt oksigen lebih. Tu pasal kepala dia besar mcm ALIEN. Alahh mcm iklan metro tuh haa. Lawak gile si stalker pg offer diri untuk jadi kuli cik musuh. HAHAHA

P/s : Bangge gile walkie stalkie terjah blog aku! HAHA. Dasar busuk mcm cik musuh!


❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011