15 April 2011

Huh?



Alahai, banyak pulak haters aku kat luar sane ek. Pahal ohh? HAHA. Well, maybe sebab aku kurang haja. And mungkin jugak sebab aku neh tak pandai nak jaga hati orang kan. Hmm, ade jugak kemungkinan tuh. Kalau nak tahu lah, aku pon tak berminat nak kuang haja dgn orang neh sebenanye. Tp faktor utamanya ialah, orang yg kurang haja dgn aku dulu. Sekali dua okay lagi kot, tapi kalau dah naik tocang tuh memang tak ah kan. Macam yg aku penah post sebelum neh, HATERS MAKE ME FAMOUS. Ayat neh pon ade jugak orang nak copy ohh. Tak sangke, selalu cakap orang copycat, tp tak sedar diri. HAHA.

Ehh btw, aku minx maap ler kalau terlanjur berkata-2 dengan korang. HEHE ikhlas neh wehh. Yelah, kadang-2 tak sedar yg orang terasa dgn kata-2 kita kan? Kita ingt maybe tuh okay je, tp orang lain mungkin simpan dlm hati. Hape? Tanak maafkan? Punye pasal lah kau. Tuh urusan kau dengan Allah yep. Takde mase aku nak melutut segale semata-2 nak minx maaf kt ko sorang. Sebab aku tau ramai lagi kat luar sane yg aku perlu minx maaf. Macam tatau je perangai aku yang gengster neh kan. Gengster kehh? Eeeee! HAHA

Yang aku bertambah pelik, ade pulak puak-2 stalker yang sanggup redah blog n fb aku semata-2 nak jd spy utk cik musuh. Gile kelakar dohh. HAHA. Punye lah bertungkus lumus nak usha ayat aku sumer, yelah risau kot-2 aku ade kutuk kan. Kalau ade, cepat-2 roger kat cik musuh. Stalker tak bergaji kan. HAHA perempuan, biaselah. Tak puas hati sikit, kepoh. Kalau boleh satu alam nak bagitahu yang dia panas hati dgn orang sekian-2. Ape pekdah tah nak menyalak sane sini. Maybe nak carik geng utk tolong libas enemy dia kot? HAHA.

Tettt! Sorry ayat ala-2 black pepper kan. Pedas ke wehh? Sape-2 yang tersirok tuh bagus lah. Memang aku tuju kat ko pon. HAHA. Ekceli aku malas nak layan kaum-2 batak rabit mcm neh, tp tulah. Kadang-2 rase boring tuh aku melayan lah jugak. Sikit pon aku tak sakit hati. Berdekah-dekah lagi ade lah. Ayat kelakar je, yelah mcm takde point je nak gaduh. Contohnye, cik musuh salahkan jiran sebelah berak keras. Haa cam tibe-2 je kan? Tu laa aku cakap, cik musuh dah takde point tuh. HAHA


Status n blog aku slalu jadi mangse kutukan-2 mereka. Tp tak kisah lah, dah name pon carik bahan kan. HAHA. Ayat utk cik-2 musuh sekalian, pegi mampos lah kau orang! Hidup aku lebih aman kalau takde pompan mcm kau okayy. Menjijikkan tahu? U're the most disgusting girl ever! Eeuuuhhh~ HAHA padan muke kau perempuan, dah lah suke carik publisiti MURAHAN. Pastu nak cakap aku pulak en. Agagaga. Ape kate aku belikan cermin utk kau, then kau kasik mirror sikit muke kau yg mcm cherry berry (cirit birit) tuh? HAHA. Ehh dah habis bace? Okey jum blah. Zasss~

P/s : Teringin lah nak kasik BLUSHING kat pp cik musuh :)

❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011