17 March 2011

Telur ohh telur~


Tingg tongg! Salam ukhwah semuaa yep :)


Sebenanye laa kan, kan kan kan. Aku dh blur + blank + tatau nk post ape kali neh. Perasaan tgh mix mix ouhh. Bahase aku pon japg konpem tunggang terlabit punye. So baik aku tak payah nak type banyak sangat kan. Kang aku mencarut lebih, so better jgn. Teheee. Ekceli tak berape sehat hari neh. Badan sakit sakit + demam. Ubat pon agak agak aku berkenan tgok die, baru aku ngapp. Kalau tak singgah tong sampah laa die kene humban dgn aku. Kesian kan kau ubat. Haaa lagi 1, mase nak bekfes pagi tadi. Meh aku nak cite meh!

Telor sebijik berderai gara gara kecuaian jari jemariku...


Lalu aku ingin mengambil sebijik lagi dari bekasnya...


Rupa rupanya tersalah bekas. Terambik bekas mainan adik yg serupa dgn telur... oops!


Setelah yakin itu adalah telur, aku memecahkannye dgn berhati hati..


Sementara tunggu telur masak, aku tidak menyedari sesuatu tentang telur2 di bekas itu..


Sungguh tak ku sangka....


Sangat2 tak terduga...


Terlalu kejam perbuatan mereka...


Sebelum ini mereka berpura pura di hadapanku...


Lalu aku melakukan sesuatu utk memberi pengajaran kepada mereka...


Belum sempat aku melakukannye, mereka berpura pura sekali lagi.. Saje nak elak kene tikam ngn aku... Terkensel suda niat murniku itu... Demn,



Neh dia big boss dorang a.k.a ninja xbertauliah. Tido nak style saje kan, puihh!


Result telur yg digoreng sebentar td *lupe nak angkat -__-


p/s : Sentiasa fokuss dalam melakukan sesuatu! & depan org jgn nk hipokrit sgt yep! :)
❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011