20 March 2011

Cuti seminggu


Annyeong haseyo guys ^^


Berjanggut jugak aku tunggu nak update blog neh. Yelah, pg kl 3hari aku ingt its okay laa. Tak lame kot. Last last aku yg berbulu. Cm siot bukan -_- Keh keh keh! Oh okay okay. Btw guys, aku penat gila vavun skang neh. Tp kerana semangat aku yg berkobar kobar neh, sanggup tahan ngantuk untuk wt entry taw. Fulamakatak~! Haha.

Cikgu aku cakap, form 5 neh kene korbankan cuti. Dok umah stadi n bla bla bla~ Cikgu tau tak stadi tu sangatlah MEMBOSANKAN! Wuwuwu. Sedih + terkilan cikgu cakap cenggitu. Tp, takde maknenye aku nak "korbankan" hari cuti aku semata mata untuk mengadap buku yg entah konpem masuk otak ke tak. Jujur sangat pulak! Hahaha. Baik aku pegi holiday puas puas, ade gak pekdah. Yelah, kot time cuti aku dok umah tuh, pemili aku sume g cuti kat mane mane kan. Ntah2 skali seumur idup dorg g sane, yg aku plak menganga kempunan nak pegi. Tak berbaloi bukan? Wakaka

Aku pg kl sbb nak keje. Well, poket dh kempis. Bukak purse kuar kupu kupu jek. So nak dijadikan cerite, aku terpaksa keje nak carik duet poket. Dapat jugak laa singgit due :P. Hari sabtu tengah hari, jiran nenek aku buat kenduri. So aku pon juin skali, dh name pon jiran kan. Alang alang dapat jumpe member skali, rindu gila kt dia ohh! Dah bape bulan tak jumpe dye. Wuwuwu! Ek eleh nak emo lebih2 pulak pompan neh -_- Aku pg ngn aunty2 aku dulu. Then aku carik dye, upenye tgh lepak ngn mmber2 dye. Rindu tahap dewa punye pasal, aku dgn muke innocent pg salam2 ngn dye. Bebudak laki kt situ usha2 kot. Wadehek batak gilaa,

Then, sedara2 aku dari Singapore dtg. Tak tahu plak dorang nak kl kan. Ternampak sorang laki neh, namenye Fatah, kire sedara aku lah kan. Hensem gila kot, muka kacuk. Damn! Terkesima aku. Nanti aku upload pic dye. Petang tuh dia n pemili balik hotel jp. Takkan nak balik Singapore pulak kan -_- Malam tuh, pas kiteorg uat befday party, dorang dtg umah nenek aku balik. Ape lg, aku amik dslr candid2 pic dorg tgh makan. Keh keh keh. Sekali tgok pic2 yg aku snap, berdekah2 jugak laa aku. Muke superb lawak nak mampos! Hahaha.

Ade sorg budak kecik neh, name dye Mia. Time tuh dye tgh hangen, aku snap jela pic dye. Pastu dye marah "Jangan laa tangkap gmbr kite!" Waduhhh~! Terkuzatt aku. Nasib baik dye comel, rambut kerinting2. Takde laa seram sgt. Hahaha. Suke sgt snap gmbr budak2 yg tgh ramai smlm. Comeyyy sgt! Geram je aku. Ehehe. Then pukol 11 dorang gerak nak balik Singapore. Dah nak balik pon aku nak tegur si Fatah tuh. Padahal aku neh "peramah".Ekekeke *kezen aku bace ayat neh mesti kene kutuk -_-

Pagi tadi plak, sbelum balik perak aku pg beli nasik lemak jap. Tah ape mimpi aku mlm td nk mkn nasik lemak kan. Rempit punye rempit sampai kedai tuh. Pas order nasik lemak, lepak jap sementara tunggu menda tuh sampai. Skali dtg laa sorang neh, berambut panjang ala2 perang sikit. Kulit putih melepak, TIPTOP! Tengok aku senyum2 je. Sekali dye pg order "Kak nasik lemak ade?" Sore GARAU siakk! Rupenye maknyah -_- Tipah tertipu lagik. Damn it!

p/s ; Mood macam taik cirit unta hari neh!
❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011