22 January 2011

Merapik sebentar bersama Tako Tao! xD

Ehem ehem. Tuk tuk tuk. Assalamualaikum~ Tgah pening langau neh pon sompek lagi update blog kan. Punye laa semangat pompan neh. Hakkk tuuiihh! HAHA. Macam biase, klu bab2 bercerita neh kasik kt aku lahh kan. Tp ari neh, aku bukan nk ngumpat sesape kehh. Dose aku dh cukop banyak, xlarat nk hangkutnye lagik. Dushhh! Btw, arini aku nk gebang kit pasal makanan2 yg super duper yummy! I think korang WAJIB try menda2 yg akan aku tunjukkan kat bawah neh. Klu tak makan, konpem rugi lahh wehh! Jum skodeng kot kot korang leh terliur kan! HAHA xDD

Yang neh plak, cara2 utk buat benda neh. Kene pakai stick yg ade jari dua utk golek2 kan benda tuh sampai jadi bulat n garing sikit. YUMMY YUMMY!


Then letak mayo kat atas tuh. Here it goes! Soooooo SCRUMPTIOUS yawww! Huuuuu~ Rase nak makan lagik n lagik n lagikkkkk! Please please please >.<

Meh aku kasik info secebis due utk korang yg tak penah n teringin nk makan. Okayy, Tako Tao neh ialah sejenis makanan dari jepun. Macam sushi laa jugak kan. Makanan neh ade jual kat Aeon n Jusco laa, mostly. Tp bukan sume Jusco ade. Then, menda neh ade 4 flavor (Chicken Ham, Prawn, Octopus and Innagi). Tp yg paling sedap opkos CHICKEN HAM! Heeeee. Sebijik bebola tuh klu xsilap rm1.50, dalam 1 polistrin tuh ade 3bijik. So rm4.50 laa kan. Klu makan, 3bijik xcukup punye! Btw dont worry, Tako Tao neh HALAL utk dimakan :) * sebab aku tgok yg jual org islam n yg beli pon orang islam xD
❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011