28 January 2011

Friends and Buddies~

Oke, julung julung kalinye aku nk tunjukkan kat korang bestfriends aku sekarang neh! Kire dalam bahase perancis, puak aku laa kan. Siyesly, aku boleh takleh hidop kalau takde dorang neh. Kalau sehari dua kire boleh laa lagi kan, tipu laa kalau teros mati. I means kalau takde dorang, hidup akan menjadi boring bosan xhepenink teleng meroyan dan sebagainye. Yela, mmber sekepale, seotak, sedahi bukan senang nak jumpe kan! Lagi lagi kalau dh kawan lame n kite tau perangai dorg cemane. Kalau nk ngam ngn mmber baru, makan bertaun2 beb! So, aku tersangatlah bersyukur sbb ade laa jgk org nk kawen kawan ngn aku neh. Ecehh, ayat nk down to earth pompan neh! Ngahaha. Oke, ignore that --'

After penat lelah mengikuti kelas tambahan yg sangat membosankan, tettt!-


Melantakkan diri secara berjemaah di MakDollah (McD). Really have a great time with clowns them! Teheee ;D


Jom cabut pokok same sameee!! Eeeyarrgghh beratnyerr!! Mak tolonggg~!

Moral of the story ; Jangan cabut pokok kalau takde confidence!
> *cerita ini tiada kaitan dengan yg hidup ataupun yg sudah pergi ke bulan*
❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011