03 May 2011

Perasaan berbaur.


Assalamualaikum readers ^^,

Okay, guwa panas hati tahap BBQ sekarang. Membuak-2 rasenye. Pesbuk guwa buat hal untuk kali ke dua, pehhh! Haritu kene block sbb virus laa ape laa. Mangkuk jamban betul huh. Now, pesbuk guwa dilumpuhkan. Kejadah apa diorg neh nak mendajal aku? Ahhh clache clache! Dah laa berkurun aku tak online *ekceli sehari setengah baru* Memang menyirap aaa kan. Gggrr, rase nak patah dua jeh PC neh. Gunting-2 wayar streamyx sekali. Kalau aku jumpa tuan puna pesbuk neh, mampuih dia. Betul, kali neh guwa tak tipu punya.

Daripada guwa dok membebel lepas geram, bukannye pesbuk tuh aktif balik kan. So, guwa rasa baik guwa show kat korang pic-2 guwa bersandiwara with my niece and nephews! I've got new baby yawww~ Another nephew meyh, comel gila. HEHE. Yelah, sume baby comel kan *bak kata member guwa*. Err, jumjum skodeng kejap pic-2 kami beramas mesra ^^


Ahmad Muhammad wiht his daft aunty -,-


This is my niece, Nur Aisyah :)


Berebut-2 dengan adik nak main bubble. Err


Jyeahh! Finally i've got it :D


Okay dah tengok? Annoying kan perangai aku? Suka buli budak-2 especially adik aku yang youngest tuh. Kihkihkih. Anak orang aku tak berani nak lebih-2, takot patah renyuk tulang diorang. Lalala~

P/s : Semalam pegi penang, kedah and ipoh balik pukul 11pm. So tired!

❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011