22 April 2011

What the heaven?


Assalamualaikum visitor-2 sekalian semoga cerialah hendaknyaaa :)


Ekceli aku taktau nak start dengan apa neh. Pening pening tenggiling yang suka guling guling. Macam takde kene mengene kan? Ahaaa. Apela "genius" sangat kau neh pika, mestilah mula dengan BISMILLAH kan, heshh. Tibe tibe pulak nak emo kan, HAHA sorry sorry. Harini nak cer pasal diri aku yang tak seberape neh, so kalau tanak tahu sila amik towel kecik, ikat tang mata then terjun gaung okepp. Haaa.

Aku bukan jenis perempuan yang tersangat feminin lagaknya atau dalam bahasa uganda > terlalu bersifat girly. Contohnya suka pink, kalau boleh semua benda nak kaler pink termasuk luar dalam, ciss. Then kalau buat benda yang kotor sikit mcm kerja-2 bengkel ke cuci toilet ke kalau terkena baju sikit meraung-2 suroh orang bersihkan time tuh jugak. If tak bersih jugak kalau boleh nak bagitahu 1 alam semesta. Jadah apa?

Satu lagik yang paling aku tak berkenan kalau jatuh sikit mule laa "Aww sakitnye!! Ish kene pegi hospital neh." Kalau kes ade boipren kat sebelah pulak "Auchh! Sayang tolong tgokkan kaki i neh, sakit laa. Boleh dukung i tak? Tak larat nak bangun neh" *sambil buat muncung setengah ekar. Padahal jatuh kat rumput je, tu belum kes repot mak bapak, kucing, jirang sebelah & etc. Lagi lagi jenis anak manja. Pehh bertambah-2 gedik dan membuatkan orang yg berada di tempat kejadian rasa nak kasik hammer saiz pak badak kat perempuan tuh.

Oke berbalik pada title, aku neh bukan jenis mcmtu. Jenis aku ala-2 lelaki, ganas ganas gitu haaa. Kalau jatuh bangun sendiri. Sendiri buat sendiri tanggung. Hengat pompen bertudung neh semua girly sangat kaa? No no no. Ecehh. Kira minat aku lebih kepada guy stuff lah. I think certain peeps je mcm neh kot? Hee. Aku suka benda-2 yang challenging and adventure. Eksep bab-2 terjun atau benda yg memerlukan aku utk berada di tempat tinggi. Aku gayat laa kudeee -,- Benda benda ekstream neh memang febelet aku lah senang cerita.

Kalau bab social plak, aku lebih prefer dengan boys. Bukan gatal, tapi yelah tengok laa aku neh macam mane. Benda-2 yang dorang minat aku pon sebok-2 nak minat. Boleh sharing-2, dose pon tak topap sgt. Kang lepak dgn pompan-2 aku dok bangkang cakap dorang. Pastu merajuk, then tak bertegur setahun. Tp dengan lelaki tangan aku neh ringan nak menumbuk, heee. Yeahh aku memang ganas! Terima kasih kerana memuji. So dengan pompan takkan nak tumbuk jugak kot? Err

Habit aku dulu kalau time-2 boring panjat pokok je. Tah bape kali jatuh tah. Macam-2 jenis pokok pulak tuh, HAHA. Aku pon bukan jenis yang reti sangat nak duduk simpuh-2 tuh, takde takde. And sebab ketidakfemininan aku neh laa yang membuatkan aku selalu bergaduh dengan perempuan, teheee. Aku suke kasar dengan orang. Maap maap! Okay nah satu gambar aku sebelum beraksi untuk korang! Taraaaa~ Hahaha

P/s : Takde laa sampai dress-up macam lelaki jugak kan. Tuh taksub namenye.

❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011