01 April 2011

Oh lelaki (!)



Salam sejahtera kawan :)


Lame jugak tak update belog neh. Ekceli takde lame mane pon. HAHA. Terasa 'panas' pulak dengan kaum adam neh. Kenape kenape? Haaaa. Persoalannye skang, kenapa mereka2 semua neh berusaha meyakinkan aku bahawa mereka ini tidak berguna? Sorry guys. Aku tak tuju kat SEMUA lelaki okayy. Just certain guys only. Kenape pulak tibe tibe aku nak hangen kat dorang2 neh eh? HAHA. Well, setiap orang ade batas kesabaran die kan. Tp ade org cakap, Nabi tak ajar kita kalau sabar, ade limitnye. Aku manusia biasa yg tak semaksum Nabi, lagi2 aku yg jenis mudah marah. HEHE. So, aku minx maap awal2 kalau aku lepaskan geram tak tentu pasal okehh.

Btw, aku labelkan lelaki TAK GUNA sekarang neh sbb aku teramatlah geram dgn mereka2 neh sumer. Kenape ek? Sebab kan, ade lah certain2 MONYET neh yang sakitkan hati aku. Mungkin mereka tak sedar yg sikap dorang tuh teramatlah haram sangat kan. Well dats okayy. But for them jelah kan. Hati orang mane laa mereka2 neh nak tahu kan? Jangan ckp nak amek tahu, nak jage perasaan orang pon tak boleh! Okay sekarang masuk bab mengumpat yerh. Lalala~

Lelaki A : Dia neh ex aku. Aku putus ngan dia sebab perangai dia PALAT tahap dewa dewi. Ape yang palatnye? Haaaa. Korang bayangkan, setiap perkataan yg aku cakap/perbuatan aku kat dia, SEMUA salah. Contohnye? Aku post bideo klip Fobia Cinta-Nasyrin tuh kat wall aku. Siyes aku suka gila lagu tuh, dah laa penyanyi tuh ensem. HEHE. Tiba2 lelaki A neh nak terasa. Dye ingat aku perli dye. Apahal kau? Gile ea? HAHA. Lagi 1, aku buat in relationship dengan CLASSMATE perempuan aku. Then dye jeles lagi. Sebabnye, die ckp aku tak buat in relationship dgn die, tp dgn classmate boleh pulak. Dengan perempuan pon nak jeles? Ohh please laa, kalau gile tuh jgn tunjuk sgt yer. HAHAHA.

Lelaki B : Yang neh lagi sekor. Kira dia sayang aku laa dulu. Tp sekarang dia benci aku. Haaa yg neh kenape pulak? Sebab aku terlalu JUJUR dgn dia. Kelakar en? HAHA. Aku cakap aku tak sayang dia, pastu dia nak marah2. Cube korang pk, cube je eh! Salah ke aku terus terang awal2 dekat dia? Siyes tak paham gila. Kang aku biakan dye ss lame2, mule laa kuar ayat "Apsal ko tak teros terang dari dulu hah?!!" Kan mongok namenye tuh? Heshhh geram doh! Bila dah jd cmtu, mula nak salahkan aku. Terus terang salah, tak jujur awal2 lagi lah salah! Grrr~

Lelaki C : Mamat neh aku suka dia. Kiteorg kawan, but aku n dia masing2 suka sama suka. Aritu dye ade mintak kapel dgn aku, tp aku taknak. Aku tak terima dye sbb aku nak kawan dgn dia sampai bila2. Kalau aku terima, lame2 mesti perangai berubah kan? Contoh, dulu sporting je, ckp lepas pon tak heran. Bila dah kapel, mule laa nak tacink2 bagai. Alaaa, lelaki kan. Mcm tu lah perangai dorang. Dah paham sangat. Kawan aku ramai dah terkena mcm tuh. Dah kapel mule laa menyesal. "Kenape laa aku pegi terima mase dia mintak kapel dulu. Kalau jadi kawan baik kan lagi bagus. Takde laa asik nak gaduh je". Betol tak? So aku dh berjaya elak yang tu. Tp sekarang dia berubah. Mcm nak taknak je layan aku. Gila berbulu doh?

Disebabkan lelaki C jadi orang ke 3 yg dh berjaya buat aku mcm tuh, mulai hari ini dengan rasminye aku nak jadi perempuan ANTI CINTA. Aku nak follow jejak langkah abg Fahmi dan Saufi. HEHE. Ek eleh pompan neh, kunun je nak anti cinta. Bajet gilewww~ Booooo~ HAHAHA. Ekceli, anti cinta neh pon aku tatau sampai bile. Just tertutup hati untuk lelaki buat sementara waktu. Agaknye dah jumpe jodoh baru stop anti kot? Kehkehkeh. Btw, korang boleh ckp aku neh playgirl o whatever. Aku buat mcm tu sbb aku nak carik org yg boleh paham n sesuai dgn aku. Dlm pencarian aku selama neh, aku tak jumpe lg lelaki yang memahami perangai aku yg panas baran & sensitif. Heee. Orait dh penat taip neh. Byebye viewers,

p/s : Ade perempuan2 gila + pengecut kutuk2 aku kat fb dye lah! HAHA xDD
❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011