10 April 2011

Bengkel ICT


Well hello there! So how its going on peeps?


Baru jeh balik neh, penat-2. Iskk. Taksub sangat nak update belog kan, sanggup tuh. HAHA. Hari jumaat petang minggu lepas, lepas packing-2 barang teros gerak pg hostel. Lepastu hangkut member pg rumah beliau semata-2 nak amek lappy. Yelah, nak tengok cite seram dengan member-2 dalam dorm punye pasal, sanggup sekali lagi. HAHA. Lagipun bukan jauh mane, so takpe lah kot. Lepas register-2 sume, hangkut kaen baju baldi beg dan kawasan yg sewaktu dengannye masuk dalam dorm. Kali neh masuk dorm pilihan masing-2. Memang pukol 12 mata jegil lagi lah kan. Hikhik,

Dah masuk, masing-2 berebut nak katil tuh lah nak katil neh lah. Padahal aku tengok sume katil same je, cadarnye dgn bantalnye sume pakat putih. Agaknye kalau mati tanam dengan katil-2 tuh sekali, senang. HAHA. Name je bengkel ICT, datang situ haprak tak bawak pape pon yg berkenaan dgn ict, kecuali lappy member aku. Yang aku datang beria-2 bawak baju kurung, siap hanger sekali. Punye tak boleh belah. Sekali tanye member-2 sorang pon tak bawak. Hampas kelape,

Malam tuh, lepas makan pukol 8pm teros gerak pegi lab (makmal ict). Masing-2 bawak lappy, A4 paper, pencilbox and menatang-2 lain. Time tuh aku terpikir nak kenekan member-2 aku sumer. Kasik cuak sikit kan. Yelah, malam-2 buat dajal pon okey jugak, hikhik. Kiteorg kene lalu kat blok-2 sekolah untuk pegi lab. Lorong-2 kelas agak gelap, hanye disinari lampu-2 yang mcm tak berape ikhlas nak memancar. Wahh ayat kelasss gitu~ HAHA geli je.

Mase jalan, aku tibe-2 jadi senyap. Aku jalan sorang-2 last sambil follow kat belakang member-2 aku. Memang sengaje nak senyap kan, kasi dorang pelik. Yelah, aku neh banyak mulot. Gelak tuh kalau boleh 1 alam nak kasi dengar sore aku sorang kan. HAHA. Sebelum chow, dorang lepak kat pondok dekat dengan hostel dulu sambil tunggu member-2 lain yang terkedek-2 anak tenggiling turun tangge dari hostel. Tapi aku tak duduk, terus jalan sorang-2.

Ade sorang bdk laki neh ckp "Elehh pika, macam berani je nak pegi jalan sorang-2". Ntah kenape aku rase tercabar dgn ayat tuh, aku teruskan jalan sorang-2 dalam gelap tuh. Ekceli aku nak berhenti and patah balik kat dorang, cuak kot nak jalan sorang-2 dalam gelap. HAHA. Ntah kenape kaki aku menggagahkan dirinya untuk meneruskan perjalanan berseorangan. Dahtu member-2 sume follow belakang aku ramai-2 dgn budak-2 lelaki sekali. Ingatkan jantan lah sangat, ciss!

Kteorg ramai-2 lalu depan toilet yg diketuai aku. HAHA bajet berani. Aku jalan senyap je, sepatah pon aku tak bersuare. Menyamar mcm orang kene rasuk gitu lah. Member-2 aku sume dah naik hairan, panggil aku tak menyahut. And kenape aku tibe-2 membisu. Dorang mengajukan pelbagai persoalan kepadaku "Ehh pika kenape ko senyap je neh?" "Wehh ko pasal, tibe-2 je diam?" Namun tidak ku endahkan semua itu. Pehh ayat nerd shibai! HAHA.

Aku teruskan dengan drama queen aku. Kali neh lagi ramai yang pelik + cuak bila aku jalan takde arah. Orang sume ikot jalan pegi lab, tapi aku jalan bukan menuju lab. Haa tang neh sume budak-2 tuh pandang aku. Ekceli aku nak berdekah kat situ, tp aku tetap menyambung acting dgn cemerlang sambil menahan gelak. Lepas sorang-2 tanye kenape. Aku ade masalah ke hape ke. Ade gak yg pandang aku muke cuak mcm aku kene rasuk betol-2. HAHA best jugak berlakon neh! Boleh menang Oscar kot. HAHA. Okay tau aku memang perasan -,-

Lepas balik dr lab, aku buat mcm biase. Gelak-2 balik mcm selalu. Aku ckp ngn dorang aku takde ape-2. Just terasa sumthing mase lalu depan toilet pompan tuh. Ini betol okay, bukan reka-2. Siyes meremang bulu roma aku time tuh. Tp orang cakap buat bodoh je, sebab kalau kite takot lagi benda tuh suke kacau kan? Okay guys, aku terpaksa stop typing. Mengantuk gila neh sebab penat sangat-2. Bye peeps,

P/s : Panas hati sebab barang-2 kiteorg banyak kene curik mase lepak dalam lab!

❝ OTOMEN KOSMOS OTOMEN DAIA, NANTI-2 DATANG LAGI YAA :D ❞

No comments:

Post a Comment

Hak Milik Terpelihara @ FykaNova 2011